Despre fabrică

DREAMTEAM

Camelia Cavadia

„Puțină lume știe că primul meu job a fost într-o fabrică. N-a durat mult, dar a fost suficient pentru a mă face să rămân cu nostalgia lucrului ieșit din mâinile mele. Fără să conștientizez decât mult mai târziu, mereu am simțit nevoia de a lăsa ceva în urmă, ceva palpabil, pe care să poți pune mâna. Poate că așa s-au născut și cărțile mele sau poate a fost doar nevoia mea de a scoate la suprafață lucrurile depuse pe fundul sufletului.
La început, PR-ul mi s-a părut o meserie pe care o poate face oricine, mai mult, că nici măcar nu-i meserie și că tot ceea ce clădești poate fi răpus cu doar o suflare de vânt. Cei 23 de ani adunați în acest domeniu mi-au demonstrat însă exact contrariul, iar faptul că lucrurile clădite bine în trecut rezistă și astăzi se datorează unei comunicări sănătoase, făcute cu răbdare, strategie și drag. Azi nu mai cred că oricine poate face PR și nici nu-l mai simt ca pe ceva necuantificabil. Cred cu tărie că fiecare acțiune e o cărămidă, fiecare pas e un drum, iar dacă ai pe cineva care să-și fie alături și să te îndrume poți construi ceva trainic. Din vara lui 2017 m-am întors la fabrică și am sentimentul că pot clădi ceva. E ceea ce știu să fac, e ceea ce-mi place, iar FABRICA duduie, i se vede fumul de la depărtare.”

Background

A lucrat în Pro TV din decembrie 1995, până în mai 2014. S-a ocupat de promovarea tuturor programelor și vedetelor postului și a ocupat funcția de PR Manager ProTV. Din 1 iulie 2014, până în august 2017, a deținut aceeași poziție în cadrul televiziunii Antena 1.

În mai 2015, a publicat la editura Trei primul său roman, „Vina”, care s-a bucurat de succes atât în țară, cât și în străinătate. Romanul „Vina” a fost desemnat „Cel mai bun roman de debut” al anului 2015, la cea de-a XXIX-a ediție a Festivalului Internațional de la Chambéry, Franța. Autoarea a fost prezentă la festival, unde a participat la diverse mese rotunde și traduceri din romanul său.

În iunie 2016, Camelia Cavadia a publicat la aceeași editură, Trei, cel de-al doilea roman al său, „Măștile fricii”, lansat ulterior și în Anglia, la invitația Grupului de voluntari ”Romanians love books”.

100
PUBLIC RELATIONS
100
STRATEGIC COMUNICATIONS
100
CORPORATE COMMUNICATION
100
PERSONAL BRANDING

Alina Sin

Probabil că tuturor ne-au plăcut poveștile când eram mici, mai ales dacă erau spuse de vocile duioase ale celor dragi. Însă nu știu câți dintre noi sunt norocoșii care continuă să le audă încă în minte, cu senzația că ele le rânduiesc întreaga viață. Eu sunt unul dintre ei. Și știu că nu e puțin lucru. Văd viața ca un tablou al întâmplărilor, în culori și tușe. Și cred că nu întâmplător îmi place să pictez și să pun pe pânze nuanțele tuturor sentimentelor trăite.
Simt viața ca un preaplin de gusturi, condimentată cu aromă de chili și poate nu e întâmplător faptul că-mi place să gătesc în toate culorile anotimpurilor. Văd viața ca un șir al întâlnirilor ce trebuia să se întâmple și trăiesc cu sentimentul că ele au fost gândide demult, altundeva, special pentru mine. Și poate de aceea prețuiesc fiecare om care-mi iese-n cale și-l iau ca pe un dar. Cei importanți rămân, celilați își continuă călătoria mai departe.
Cel mai frumos lucru care mi se întâmplă, însă, este nu numai că aud, văd și simt în continuare povești, ci și că pot să fiu eu povestitorul. Fac asta în fiecare zi. La FABRICA DE PR scriu și spun la rândul meu povești. Ale oamenilor și lucrurilor care-mi ies în cale.

Background

A intrat în televiziune în 2004, la postul public, unde a lucrat ca PR Executive pentru TVR Cultural. Din decembrie 2005 până în mai 2014 a fost Senior PR Coordinator la Pro TV. S-a ocupat de proiecte MediaPro Music în primul an (Loredana, Analia Selis, Timpuri noi, Alb Negru ec.), apoi de vedete și emisiuni Pro TV, precum MasterChef, Las Fierbinți, Happy Hour/La Măruță, Serviciul Român de Comedie, Spitalul de demență etc. Din iulie 2014 până în iulie 2017 a fost Senior PR la Antena 1, ocupându-se de importante producții ale postului: Chefi la cuțite, X Factor, Observator, Neatza cu Răzvan și Dani etc.

Împreună cu Camelia Cavadia lansează în 2015 platforma online de cultură COOLtura Mall, un loc dedicat oamenilor cu povești, lansărilor de carte, spectacolelor, filmelor și festivalurilor de gen.

100
CSR
100
MEDIA RELATIONS
100
EVENTS
100
SOCIAL MEDIA

Adela Marinescu

„Cândva, nu cu foarte mult timp în urmă, mi s-a pus o întrebare. Simplă în aparență. Care sunt cele mai importante trei aspecte care îmi plac și mai ales în care mă regăsesc, din meseria de PR? Mi-au venit în minte proiecte, concepte, evenimente și multe experiențe trăite în televiziune. Dar am realizat că, dincolo de toate acestea, de fiecare dată a fost, este și va fi vorba despre o legătură creată cu persoana din fața mea. Pentru mine PR-ul înseamnă în primul rând să ascult povești și experiențe de viață, să mă las inspirată de ceea ce descopăr și apoi… să scriu despre asta. Și atunci am știut că acesta este cel mai firesc și personal mod de a defini un domeniu în care eu cred că oamenii sunt cei mai importanți. Cei cu care lucrezi, dar mai ales cei alături de care creezi. Așa că, la fel de firesc mi se pare să fiu alături de Alina și de Cami în acest nou capitol din istoria noastră comună, care ne-a oferit multe și neașteptate ocazii de redescoperire profesională, dar și personală, împreună. Cu siguranță, ele se vor transforma în la fel de multe povești frumoase la FABRICA DE PR”.

Background

A lucrat în 1999 ca reporter la Mediafax și din 1999 până în 2000 ca asistent de emisie la emisiunea „Bună dimineața, ProTv e al tău!”, la ProTV. Din 2001 până în 2008 a fost copywriter și PR Officer la ACASĂ TV, iar din 2008 până în 2014, PR Manager la ProTV International, ProFM, Music FM și MTV. Din noiembrie 2016 până în august 2017 a ocupat funcția de Senior PR la Antena 1. Din 2017 a devenit psihoterapeut în supervizare, având formare în Hipnoză Clinică, Relaxare și Terapie Ericksoniană.